Bloger Kota Belud..Releven kah?

>> Tuesday, July 14, 2009

saya secara peribadi memberi satu penghormatan kepada blogers kota belud yang banyak mengutarakan isu politik dan isu yang hangat di perkatakan oleh penduduk sekitar daerah kota belud ini..sebagai contoh saudara depu depu yang banayk mengutarakan isu yang agak penting..begitu juga saudara mushram yang banyak menyentuh hal dari politik mahu pun isu yang lain..saya sentiasa mengikuti bloger terutama nya di semua bloger kota belud ini, saya meneliti, banyak isu dan komen yang agak memberangsangkan terutama komen yang di lontarkan oleh sirengit yang agak keterlaluan, melontarkan komen yang tidak releven kepada saudara musli oli..kita menulis isu bukan lah satu persengkitaan tetapi adalah untuk kita bertukar-tukar pendapat dalam menangangi sesuatu isu atau masalah..di sini juga saya sempat berkunjung ke satu blog yang mana mengutarakan satu kisah hidup seorang pemimpin iranun yang serbah boleh..kalau saya tidak lupa pemimpin iranun ini ialah saudara roslan hj manshor, beliau saya tidak berapa kenali tetapi pernah minum semeja bersamanya tiga bulan yang lepas..saya membaca sedikit latar belakang beliau di blog depu depu..begitu juga saudara musli oli yang hanya menceritakan tentang isu politik semasa..kekadang penduduk mahu kan kelainan yang seperti info sukan, agama dan sebagainya..soal komen dan ulasan, saya berpendapat saudara solymone memberi ulasan yang begitu baik dan bernas kepada sesuatu isu..ini lah yang kita mahu untuk mencari penyelesaian yang baik dan tepat..justeru itu saya menyeruh semua blogers terutamanya kota belud memberi komen yang releven dan bernas dalam sesuatu isu yang di utarakan oleh sesebuah bloger itu..saya mengambil kesempatan mengucapkan tahniah kepada blogers kota belud yang berjaya mencari permasalahan dengan mengunakan kaedah blogers, saya tahu bukan semau mempunyai masa yang banyak,dengan cara ini kita dapat membincangkan hal yang sepatutnya di selesaikan..

5 comments:

DEPU-DEPU July 14, 2009 at 4:22 PM  

Salam sdr mantera Iranun..

Mantera sdr cukup mujarab...
saya jemput sdr turut serta memberikan komen membina kp blog-blog dari KB...

Saya follow blog sdr ni..Tq

Pahlawan iranun July 14, 2009 at 8:03 PM  

salam kembali depu depu

terimah kasih kerana bertandang ke blog saya..saya beranggapan sdr depu-depu adalah slh satu bloger yang berwibawa dalam menangani sesuatu isu..

SI RENGIT July 14, 2009 at 10:50 PM  

salam,

Terima kasih atas ulasan saudara Mantera Iranun.. teguran saudara itu amat saya hargai..apapun dalam dunia bloger ini kita kena bersedia menghadapi segala rintangan dan cubaan. Mahu jadi pemimpin kena bersedia berhadapan dengan kutukan rakyat...

Apapun susah sangat nak baca saudara punya ulasan ini. ndak katarangan bah...tq

Unknown July 15, 2009 at 7:03 PM  

tahniah! saya suka lebih ramai anak KB menyertai citra maya. tapi jangan biarkan posting terlalu lama. kalau boleh setiap 2 hari mesti ada posting baru.

Pahlawan iranun July 15, 2009 at 7:23 PM  

slm sdr musli

terimah kasih kerna melawati blog saya ini dan saya juga slalu mengikuti isu terbaru yg sdr lontar kan..

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP