Simurai Vs MO

>> Wednesday, February 17, 2010


sekian lama sy tidak membuat penulisan kerana sy tidak berkesempatan untuk berbuat demikian di sebabkan oleh tugasan kerja. bila membaca komen dan ulasan blogger kota belud, rasa nya sy terpanggil untuk membuat satu posting mengenai ulasan para blogger semua.

sy baru membaca penulisan simurai, mengenai MO tiada ciri pemimpin rakyat, sy turut memberi komen yg jujur buat kekanda MO, dalam penafsiran itu, sy rasa simurai membuat posting dengan sejujurnya, kerana berdasarkan komen simurai, sy mendapati, beliau bukan jenis yang mudah melenting berbanding dengan MO, simurai menerima kritikan yang di lemparkan kepada nya, sy rasa simurai sangat bertanggungjawab dengan penulisan nya.

pendebatan antara simurai dan MO, bukan perkara biasa di kalangan para blogger, MO selalu mempertahankan hujah nya yang kadang kala lari dari tajuk posting sebenar, dahulu pun MO berdebat dengan blog KM, hasilnya dia yang beremosi, menentang dan mempertahankan hujah nya yang dapat di tepis.

melenting, pemarah, emosi dan tembirang bukan sifat bagi seorang pemimpin rakyat, simurai sy rasa kan juga adalah seorang bakal pemimpin tapi profile beliau sy belum kenali, tapi itu tidak menjadi masalah kerana setiap pemimpin harus bersifat positif dan penyabar.



0 comments:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP